صنایع دستی
انواع صنایع دستی،شغل خانگی برای مردان،تحقیق صنایع دستی،لیست مشاغل خانگی پردرآمد

ضدعفونی؛ روش‌های قدیمی یا استفاده از دستگاه نوکواسپری (Nocospray)؟

 

هر روز با محیط‌ها و اجسام گوناگونی در تماس هستیم که در معرض انواع آلودگی‌های میکروبی هستند به همین دلیل بدن ما متأثر از این آلودگی‌هاست. این مسئله در مراکز بهداشتی و درمانی، مانند بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مطب‌های دندان ‌پزشکی و … مهم‌تر و حساس‌تر نیز هست.

در این مقاله دستگاهی را به شما معرفی کنیم که کاربرد زیادی در مراکز بهداشتی و درمانی دارد و با وجود این دستگاه دیگر نگران آلودگی‌هایی که در این مکان‌ها بوجود می‌آید نخواهیم بود. این دستگاه ضدعفونی کننده دستگاه نوکو اسپری (Nocospray) نام دارد. اما قبل از معرفی این دستگاه کاربردی، به عفونت های بیمارستانی می‌پردازیم و آماری از میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به بیماری های ناشی از آنها ارائه می‌کنیم.

 

عفونت‌های بیمارستانی

عفونت هاي بيمارستاني (HAI) در مراكز بهداشتي درماني، مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی ها بسیار شایع هستند و علت آن بیشتر حضور و رفت و آمد بیمارانی است که به انواع بیماری ها مبتلا هستند. این عفونت ها غیر از سایر بیمارانی که به این مراکز مراجعه می‌کنند برای پزشکان، پرستاران و سایر پرسنل نیز بسیار خطرناک خواهند بود.

بعضی از باکتری‌ها وقتی در شرایط نامساعد محیطی از جمله کمبود مواد غذایی (مانند منابع کربن و ازت)، محیط خشک و دمای بالا قرار می‌گیرند به دور خود دیواره ضخیمی می‌سازند که به آن اسپور باکتری گفته می‌شود. باکتری‌های تشکیل دهنده اسپور به سختی از مناطق آلوده پاک می‌شوند که این موضوع منجر به شیوع و عود کردن بیماری ها می‌شود. با توجه به توضیحاتی که ارائه شد ضدعفونی هوا، ضدعفونی سطوح و همینطور ضدعفونی ابزارها و تجهیزات پزشکی اهیمت پیدا می‌کند.

 

نرخ مرگ و میر بر اثر عفونت‌های بیمارستانی

افزایش نرخ عفونت های بیمارستانی به پیامدهای منفی برای بیماران مانند طولانی تر شدن طول درمان، ابتلا به بیماری جدید در زمان بستری و در بدترین حالت به مرگ منجر می‌شود. براساس مطالعه ای که در آمریکا انجام شد، 99 هزار نفر هر سال در اثر بیماری‌های عفونی فوت می‌کنند. در این مطالعه مشخص شد که بسیاری از این عفونت‌ ها حداقل به یک آنتی بیوتیک مقاوم هستند. باکتری‌های مقاوم به آنتی بیوتیک 16.6 میلیارد دلار تا 26 میلیارد دلار در سال هزینه اضافی برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی ایجاد می‌کنند.

 

روش‌های سنتی ضدعفونی یا راه‌ حل جدید

امروزه رایج‌ترین روش برای ضدعفونی فضا (منشور از فضا، محیط و سطوح است) روش سنتی است. در این حالت از مواد سفید کننده، ضدعفونی کننده، دستمال و میکروفیبر استفاده می‌شود. توانایی پرسنل برای تمیز کردن سطوح محدود است زیرا همه میکروب‌ها قابل مشاهده نیستند و البته که محدودیت زمانی هم همیشه مشکل ساز است.

 

با استفاده از یک سیستم ضد عفونی مانند Nocospray علاوه بر ضدعفونی منظم، اثبات شده که شیوع پاتوژن‌ها کنترل و حتی کاهش نیز پیدا می‌کند. نتیجه این کار صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌های مالی و بهداشتی است.

 

سیستم Nocospray یک راه حل موثر، مقرون به صرفه و آسان به موسساتی مانند بیمارستان ها، مراکز مراقبت و مدارس ارائه می‌دهد که امکان جبران خطاهای انسانی و محدودیت‌های زمانی را دارد و با استفاده از آن می‌توانید از ضدعفونی کامل یک فضا مطمئن باشید.

الان زمان آن است که در مورد نوکواسپری (Nocospray) توضیح کاملی ارائه کنیم تا با این روش جدید ضدعفونی بیشتر آسنا شوید.

 

نوکواسپری (Nocospray) چیست؟

Nocospray  یک دستگاه ضدعفونی قابل حمل و با کاربری آسان است که از شیوع بیماری و پاتوژن‌های کشنده جلوگیری می‌کند. این دستگاه یک سیستم ضد عفونی کالیبره شده است که از دو بخش زیر تشکیل شده است:

1-       دستگاه Nocospray

2-       محلول ضدعفونی کننده

محلول ضدعفونی کننده، داخل دستگاه Nocospray قرار می‌گیرد. وظیفه تنظیم دوز و غلظت محلول بر عهده دستگاه است. مکانیسم کار این دستگاه به این صورت است که محلول ضدعفونی کننده در فضا اسپری می‌شود و بر روی سطوح مختلف از جمله کف، تمامی سطوح تجهیزات، بخش های از دستگاه‌ها و تجهیزات که کاربر انسان امکان دسترسی به آن را ندارد را به خوبی ضدعفونی می‌کند.

این دستگاه می‌تواند عوامل بیماری زای خطرناک را که در بیمارستان‌ها معمول است، از بین ببرد. مقدار محلول مورد نیاز برای ضدعفونی کردن به ابعاد اتاق و نوع پاتوژن موجود در آن بستگی دارد. کار با این دستگاه بسیار آسان است تنها کافی است محلول را در دستگاه قرار دهید و نیازی به رقیق‌سازی و اندازه‌گیری ندارد.

 این دستگاه در کشور کانادا ساخته شده است و همانطور هم که گفتیم در کاهش هزینه های مالی ناشی از ضدعفونی سیستم درمان، بسیار موثر است. این دستگاه در ایران از طریق شرکت‌های وارد کننده تجهیزات پزشکی در دسترس است و برای خرید دستگاه نوکواسپری می‌توانید با شرکت‌های واردکننده نظیر سینا گستر پیشرفته تماس بگیرید.

ما در بین جستجوهایی که داشتیم با شرکت "سینا گستر پیشرفته" آشنا شدیم که از برترین شرکت‌ها در زمینه واردات مواد ضدعفونی سطوح، ضدعفونی کف، ضدعفونی تجهیزات و دستگاه ها بسیار مطرح است.

دستگاه نوکو اسپری(Nocospray) را که شرکت سینا گستر پیشرفته واردکننده آن است و در این مقاله در مورد آن صحبت کردیم، می‌توانید از این شرکت تهیه کنید. قیمت دستگاه های ضدعفونی کننده در شرکت های مختلف با هم متفاوت است پس اگر قصد خرید دستگاه ضدعفونی سطوح را دارید و یا مایل به خرید دستگاه ضدعفونی محیط هستید و یا از آن بهتر به دنبال دستگاهی برای ضدعفونی کردن تجهیزات و دستگاه های مرکز درمانی خود هستید، با کارشناسان این شرکت تماس بگیرد تا راهنمای شما در بهترین و به صرفه ترین خرید باشند.

 شرکت "سینا گستر پیشرفته" جزو آن دسته از وارد کننده با سابقه تجهیزات پزشکی است که با خیال راحت می‌توانید این دستگاه را از آن‌ها تهیه کنید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پنج شنبه 23 آبان 1398برچسب:, :: 12:1 :: نويسنده : مدیر

چگونه در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کم خطر داشته باشیم؟

 

 

احتمالا شما تا الان حداقل یکبار نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. اگر اخبار را در تلویزیون و یا سایر پلتفرم های خبری دنبال می کنید حتما خبر های مربوط به نوسانات قیمتی ارز های دیجیتال را شنیده اید. نوساناتی که در یک روز تا چند صد دلار و یا حتی در مواردی تا چند هزار دلار افزایش قیمت را برای یک ارز دیجیتال به همراه دارند. اما آیا از سودی که در سرمایه گذاری در این ارز ها وجود دارد خبر دارید؟ هدف از عرضه ارز های دیجیتال در ابتدا حذف شدن واسطه ها و از بین رفتن کارمزد های بالا برای انجام تراکنش های مالی و تبدیل ارز ها به یکدیگر بود. هدف بعدی دستیابی به یک ارز جهانی بود. ارزی که با استفاده از آن بتوانید در تمام نقاط دنیا بدون در نظر مرز های جغرافیایی و بدون نیاز به هرگونه تبدیل پول، از ارز خود استفاده کنید. اما یک ویژگی دیگر هم بود که در ابتدا به آن اشاره ای نشد و البته کسی هم بر روی آن حساب نمی کرد. آن ویژگی شگفت انگیز، قابلیت سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال بود. ارز های دیجیتال پس از عرضه خود در ابتدا مشکلات زیادی داشتند و چندین بار سقوط های سنگین داشتند، اما به مرور زمان این مشکلات بر طرف شد و مردم توانستند به این ارز ها اعتماد کنند. پس از این که این ارز ها توانستند اعتماد عموم مردم را به دست آورند، روند بازار عوض شد و تقاضا برای ارز های دیجیتال از میزان عرضه بیشتر شد و به همین دلیل ارزش این ارز ها روز به روز بالاتر رفت. حال این ارز ها به نقطه ای رسیده اند که سرمایه گذاری در آن ها حتی از سرمایه گذاری در بازار های بورس و دلار و... نیز می تواند بسیار سودآور تر باشد.

 

 

چه مقدار سرمایه برای این کار نیاز است؟

برای خرید ارز دیجیتال تقریبا می توان گفت هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید حتی با یک دلار ارز دیجیتال بخرید و از آن استفاده کنید. اما خب طبیعی است که هرچه پول بیشتری در این کار بگذارید، سود های بزرگ تری نیز به دست خواهید آورد. این کاملا بستگی به شما دارد که می خواهید با چه میزان دارایی، سرمایه گذاری خودتان را آغاز کنید. می توانید برای شروع با چند ده و یا چند صد دلار کار خود را آغاز کنید و پس از آن به مرور به سرمایه خود اضافه کنید.

نکته بعدی که باید به شما بگوییم این است که اصلا فرقی ندارد شما در چه کشوری زندگی می کنید. شما در ایران هم می توانید به سادگی ارز دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری کرده و سرمایه گذاری خود را آغاز کنید. پس اصلا نگران این دسته از سوالات نباشید.

اما سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و بیت کوین نیز مانند هر سرمایه گذاری دیگر ریسک های خودش را دارد. اما ما یک خبر خوب برای شما داریم. بر خلاف سایر بازار های سرمایه گذاری دیگر که تقریبا خودتان و شانستان هستید و باید خیلی حرفه ای باشید تا بتوانید در آن ها سود کنید، در ارز دیجیتال می توانید بدون هیچ دانش اولیه ای، با استفاده از ترفندی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، در ارز دیجیتال سرمایه گذاری با ریسک پایین انجام دهید.

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال یک نمودار است که در آن وضعیت ارز مورد نظر شما نشان داده شده است. در این نمودار تاریخچه قیمتی ارز ها به دقت نشان داده شده و بر اساس آن ها قیمت روز های آینده ارز پیش بینی می شود. این پیش بینی قیمتی توسط کارشناسان و تحلیلگران بسیار حرفه ای بازار و همچنین کامپیوتر های قدرتمند انجام می شود و معمولا تا حد قابل قبولی در پیش بینی درست عمل می کنند و می توانند قابل اعتماد باشند. برای مثال در سیگنال خرید و فروش بیت کوین به شما گفته می شود که این ارز در بازه زمانی گذشته چه قیمت هایی را پشت سر گذاشته است و در بازه زمانی پیش رو پیش بینی می شود چه رفتاری از خود نشان دهد. در اطلاعات داده شده به همراه این نمودار ها به شما گفته می شود که ارز مورد نظرتان در یک بازه زمانی مشخص احتمالا چه رفتاری را از خودش نشان می دهد، بر رو چه حدود قیمتی ارز خریداری کنید و بر روی چه قیمتی ارز خود را بفروشید. سیگنال ترید ارزهای دیجیتال فقط به تازه کار ها اختصاص ندارد و حتی سرمایه گذاران حرفه ای از این نمودار ها استفاده می کنند تا بتوانند سرمایه گذاری موفقی را داشته باشند.

 

 

از کجا می توان سیگنال خرید ارز دیجیتال را تهیه کرد؟

سیگنال ارزهای دیجیتال را می توانید در گروه های تلگرامی تهیه کنید. این گروه ها به صورت خصوصی بوده و به همین دلیل می توانید این اطمینان را داشته باشید که فقط افراد محدودی به این سیگنال ها دسترسی دارند و شما به صورت اختصاصی و خصوصی به این سیگنال ها دسترسی دارید. در کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال علاوه بر ارز های معروف و پر طرفدار مانند بیت کوین، به شما ارز های تازه کاری که می توانند در عرض کمتر از چند روز سود های بسیار بالا به شما بدهند نیز معرفی می شود. فراموش نکنید که ارز های تازه کار تر به دلیل این که هنوز خوب جای خود را در بازار پیدا نکرده اند می توانند سود های موقتی اما بسیار خوب و بالایی را به شما بدهند. با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می توانید از قیمت مناسب در هنگام فروش با خبر شده و در بهترین قیمت ممکن ارز خود را فروخته و سود کنید.

ارز های دیجیتال یک بازار سرمایه گذاری به نسبت جدید است که هنوز مانند بازار های دیگر مانند بازار بورس اشباع نشده است. به همین دلیل ارز های دیجیتال پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارند و قطعا اگر به موقع ارز خود را خریداری کنید اصلا ناامید نشده و می توانید به یک سود بسیار خوب در شروع کار، برای ادامه به خود انگیزه بدهید.

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در بازار سرمایه گذاری فعالیت دارید، قطعا همیشه به دنبال یک بازار خوب با بازدهی بالا می گردید. در این میان حتما نام ارز های دیجیتال به گوشتان خورده است. البته اگر سرمایه گذار نیستید هم هیچ مشکلی ندارد، شما می توانید تنها با یک دلار دارایی، سرمایه گذاری خود را انجام دهید. پس مهم نیست چه مقدار سرمایه در دست دارید، اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید این مقاله برای شما نوشته شده است.

پیش از آن که به سراغ موضوع اصلی خود، یعنی سرمایه گذاری برویم، به شما توضیح مختصر و مفیدی درباره ارز های دیجیتال می دهیم.

 

 

ارز دیجیتال چیست؟

خیلی ساده برایتان توضیح می دهیم، ارز دیجیتال نوعی از پول است که فقط حالت دیجیتالی از آن وجود دارد و هیچ نوع فیزیکی و قابل لمسی از آن وجود ندارد.

حال شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا وقتی پول فیزیکی و قابل لمس وجود دارد باید به دنبال یک پول دیجیتال برویم که هیچ حالت فیزیکی ندارد و فقط در دستگاه های دیجیتال ما وجود دارد؟ جواب این سوال را با دو دلیل به شما می گوییم.

دلیل اول این است که با استفاده از ارز های دیجیتال شما می توانید به طور کاملا مستقیم با طرف مقابل خود تبادل مالی داشته باشید و دیگر نیاز نیست تا به موسسات مالی و بانک ها اعتماد کنید.

دلیل دوم که نسبت به مورد قبل کاربرد بسیار بیشتری برای مردم سراسر دنیا دارد، جا به جایی و انجام تراکنش های مالی با خارج از کشور است.

شاید با خود اینطور فکر می کنید که فقط در ایران است که تبادل مالی با خارج از کشور بسیار دشوار و پیچیده است. باید به شما بگوییم اصلا اینطور نیست و افراد در تمام دنیا برای جا به جایی پول به خارج از کشور های خود با مشکل رو به رو هستند. افراد در تمام دنیا برای این که بتوانند به خارج از مرز های خود پول ارسال و یا دریافت کنند باید به صرافی ها رفته، در صف بمانند و کارمزد های فراوان پرداخت کنند. کارت های اعتباری بین المللی هم با این که کمی از مشکل را حل کرده اند اما از آن جا که در تمام کشور ها پشتیبانی نمی شوند نتوانسته اند آن طور که انتظار می رفت موفق عمل کنند.

 

دومین سوالی که احتمالا به آن فکر خواهید کرد این است که اصلا این ارز های دیجیتال چگونه به وجود می آیند؟ باید بگوییم که ارز های دیجیتال با استفاده از یک فرآیند به نام «استخراج» به دست می آیند. ارز های سنتی مانند دلار و یورو توسط بانک های مرکزی کنترل و بر اساس میزان مورد نیاز چاپ می شوند اما در ارز های دیجیتال اصلا این گونه نیست. در زمینه ارز های دیجیتال هر کسی می تواند ارز تولید کند و از همین راه کسب درآمد داشته باشد. برای انجام این کار و تولید ارز دیجیتال نیاز به سخت افزار های کامپیوتری مناسب دارید تا بتوانید یک استخراج سودآور داشته باشید. در ادامه به شما خواهیم گفت برای شروع کار در زمینه استخراج باید چکار کنید.

 

ارز بین المللی

مشکل تبادل ارز با خارج از کشور و محدودیت های موجود باعث شد تا ایده ی ارز های دیجیتال شکل بگیرد. ارز دیجیتال نوعی از پول است که هیچ محدودیتی در استفاده ندارد و می توان آن ها را بدون هیچ محدودیتی به تمام نقاط دنیا ارسال کرد. این ارز های موفق شده اند تا بشر را به یک خواسته ی دیرینه ی خود که پیدایش یک ارز جهانی است نزدیک کنند.

تمام این توضیحات باعث شد تا پس از این که این ارز ها به بازار وارد شدند مورد استقبال مردم قرار بگیرند و به سمت آن ها جذب شوند. بسیاری از مردم به خوبی متوجه پتانسیل و کارایی بالای این ارز ها شدند و دارایی خود را تبدیل کرده و ارز دیجیتال مانند بیت کوین خریدند. پس از مدتی تب خرید ارز دیجیتال بالا گرفت و به دلیل بالا رفتن تقاضا، تقریبا تمام ارز های موجود و معتبر افزایش قیمت های بسیار خوبی را تجربه کردند.

پس از بالا رفتن قیمت ها مردم متوجه یک پتانسیل پنهان در این ارز های شدند و این شروع سرمایه گذاری بر روی این ارز ها بود.

مردم سراسر دنیا به این نتیجه رسیدند که می توانند دارایی های خود را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و با استفاده از نوسانات قیمتی سود های قابل توجه به دست آورند. پس از مدت کوتاهی بازار ارز های دیجیتال به یک بازار سرمایه گذاری تبدیل شد و همه روزه افراد زیادی سود های بسیار بالایی را از این راه به دست می آورند.

 

 

مشاور ارز دیجیتال

احتمالا خبر دارید که تمام سرمایه گذاری ها ریسک دارند و همان طور که ممکن است در یک روز سود بسیار خوبی به دست آورید ممکن است روزی دیگر بازار روی خوش به شما نشان ندهد و ضرر کنید. می توانیم به طور قطع به شما بگوییم که تفاوت یک فرد بنده و موفق با یک فرد شکست خورده در همین زمان مشخص می شود. یک فرد موفق حتما نیاز نیست که چند سال سابقه سرمایه گذاری داشته باشد یا کار عجیبی نشان دهد. فرد موفق از افراد حرفه ای راهنمایی می گیرد و در زمانی که اکثر افراد در حال ضرر کردن در بازار هستند می تواند سود کند.

شما می توانید با خیالی آسوده از یک مشاور ارز دیجیتال راهنمایی بگیرید و مانند یک فرد حرفه ای و با سابقه سود به دست آورید. ارز های دیجیتال مانند بیت کوین می توانند بسیار سودآور باشند اما باید زمان مناسب را جهت سرمایه گذاری شناسایی کنید. دریافت مشاوره بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید زمان مناسب جهت سرمایه گذاری بر روی هر ارز را شناسایی کنید.

اگر کمی حرفه ای تر هستید و یا سرمایه بالاتری در اختیار دارید می توانید خودتان دست به کار شده و ارز مورد نظرتان را استخراج کنید. شما می توانید از مشاوره استخراج بیت کوین استفاده کنید تا بتوانید گران ترین و می توان گفت بهترین ارز دیجیتال حال حاضر را خودتان استخراج کنید. با دریافت مشاوره استخراج ارز دیجیتال تمام موارد مورد نیاز شما اعم از قوانین و مقررات و یا دستگاه های مناسب و با بازدهی بالا به شما معرفی شده و می توانید با اطلاعات کافی بهترین تجربه را در این زمینه داشته باشید.

ارز دیجیتال، یک سرمایه گذاری رویایی

 

 

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که اخبار را دنبال می کنید، قطعا تا به حال با نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین برخورد داشته اید. ارز ها دیجیتال نوعی پول الکترونیک هستند که هیچ شکل فیزیکی ندارند و فقط به صورت دیجیتالی یافت می شوند. 

 

این ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه ی خود قرار بود فقط حکم پول را داشته باشند، اما رفته رفته به ابزاری برای ذخیره سرمایه و سرمایه گذاری تبدیل شدند. 

 

بازار ارز های دیجیتال از حدود سال ۲۰۱۰ کار خود را آغاز کرد و به همین دلیل نسبت به بازار های سرمایه گذاری دیگر هنوز اشباع نشده و پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارد. 

 

ارز های دیجیتال مانند بین کوین تقریبا یکی دو سالی می شود که پر ایران هم سر و صدای زیادی به راه انداخته اند و مردم در حال جذب شدن به این بازار و سرمایه گذاری در آن می باشند. 

 

ورود به بازار ارز های دیجیتال نیاز به یکسری دانش های اولیه دارد و باید و نباید هایی دارد که باید از آن ها مطلع باشید. برای ورود به این بازار مانند هر بازار دیگری نیاز به آموزش ارز دیجیتال دارید. 

 

درست است که بازار ارز های دیجیتال پتانسیل سودآوری بالایی دارد اما اگر تعاریف و دانش اولیه و لازم را درباره ی آن نداشته باشید ممکن است سرمایه اولیه خود را به کلی از دست بدهید. پس اگر میخواهید به سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال وارد شوید، آموزش ارز دیجیتال اولین کاری است که باید انجام دهید. 

 

چطور ارز دیجیتال را مبادله کنیم

 

/Users/denadenaab/Downloads/Binance.jpg

 

خرید و فروش ارز های دیجیتال را می توان با خرید و فروش دلار و یورو مقایسه کرد. اگر شما بخواهید دلار و یورو خرید و فروش کنید یکی از راه هایی که دارید این است که به طور مستقیم یک فرد را پیدا کنید و با او معامله ی خود را انجام دهید. این کار از این جهت خوب ایت که شما به طور مستقیم با فرد مورد نظر خود معامله می کنید و دیگر نیازی به واسطه و پرداخت کارمزد ندارید. اما این روش یک نقطه ضعف دارد و آن هم پیدا کردن فردی است که ارز مورد نظر شما را در اختیار دارد و قصد دارد آن را به شما بفروشد. 

 

در بحث ارز های دیجیتال هم دقیقا همین ماجرا وجود دارد. یکی از راه هایی که در اختیار دارید این است که فردی را که قصد دارد از شما ارز بخرد یا به شما ارز بفروشد را پیدا کرده و معامله ی خود را انجام دهید. اما در زمینه ی ارز های دیجیتال پیدا کردن همچین فردی بسیار سخت تر از ارز های سنتی می باشد. راه بهتری که در اختیار شما قرار دارد استفاده از صرافی ارز دیجیتال است. 

 

برای ارز های دیجیتال تعداد زیادی صرافی وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. 

 

یکی از موارد بسیار مهمی که کاربران ایرانی باید در ارتباط با صرافی های ارز دیجیتال در نظر داشته باشند قوانین آن صرافی ها در ارتباط با کشور های تحت تحریم می باشد. اگر شما این قوانین و راه های رو به رو شدن با آن را ندانید ممکن است تمام سرمایه خود را به راحتی از دست بدهید. 

 

یکی از معروف ترین و محبوب ترین صرافی های حال حاضر ارز های دیجیتال صرافی بایننس می باشد. این صرافی سرعت بالایی در انجام تراکنش ها دارد و برای انجام تراکنش نیز کارمزد پایینی دریافت می کند که همین امر باعث پرطرفدار شدن این صرافی شده است. 

 

اما پیش از آنکه به این صرافی وارد شوید و شروع به انجام تراکنش خای خود کنید نیاز به آموزش صرافی بایننس دارید. مهمترین دلیل این کار این می باشد که این صرافی در مواجهه با کاربران ایرانی کمی سخت گیر می باشد. دلیل بعدی این می باشد که به هر حال شما برای ورود به یک پلتفرم جدید و کار کردن با آن نیاز دارید تا با آن پلتفرم به طور کلی آشنا شده و فوت و فن ها و میانبر های آن را نیز یاد بگیرید. 

 

شاید شما بتوانید خودتان این موارد را یاد بگیرید اما این کار مستلزم صرف زمان است و شاید در طول این مدت شما با یک کلیک اشتباه بخشی از سرمایه خود را از دیت بدهید و یا حتی از یک معامله ی بسیار خوب جا بمانید. 

 

پس فراموش نکنید که اگر می خواهید به دنیای ارز های دیجیتال وارد شوید حتما آموزش صرافی بایننس را در دستور کار خود قرار دهید. 

 

سیگنال ارز دیجیتال؛ یک ترفند بزرگ

 

 

قطعا برای انجام هر کاری دو راه وجود دارد، یکی راه سخت و دیگری راه آسان و کم دردسر تر. سرمایه گذاری هم از این قاعده مستثنی نیست. در سرمایه گذاری یکی از راه ها این است که شما خودتان بازار مورد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید و با مشاهده ی روند قیمتی تصمیم بگیرید که الان فرصت خوبی برای سرمایه گذاری می باشد یا خیر. با انجام این کار شما شما درواقع راه سخت و با ریسک بالا را انتخاب کرده اید. دلیل آن هم این است که شما از همه چیز خبر ندارید. شما کارشناس و تحلیلگر نیستید و ممکن است پیش بینی هایتان در بسیاری از مواقع درست از کار نیاید. اگر شما نتوانید بازار مورد نظرتان را به درستی تحلیل کنید و پیش بینی نادرستی انجام دهید این امکان وجود دارد که تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

 

حال ما می خواهیم راه آسان و کم ریسک تری را به شما معرفی کنیم. این راه استفاده از سیگنال ارز دیجیتال است. 

 

احتمالا برایتان این سوال پیش آمده است که سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ این سیگنال درواقع یک نمودار است که توسط سیستم های پیشرفته ی تحلیلی و کارشناسان اقتصادی رسم می شود و تغییرات قیمتی ارز ها را نشان داده و روند پیشروی آن ها را پیش بینی می کند. در این نمودار ها به شما نشان داده می شود که چه زمانی وقت خرید است و چه زمانی وقت فروش. با استفاده از این سیگنال ها ریسک سرمایه گذاری تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. 

 

شما می توانید در کانال های سیگنال ارز دیجیتال عضو شده و روند تغییرات ارز مورد نظر خود را مشاهده کرده و بهترین زمان را برای خرید و فروش انتخاب نمایید. 

 

اگر در دنیای ارز های دیجیتال تازه وارد هستید هیچ چیز بهتر از سیگنال ارزی برای شما وجود ندارد. با این سیگنال ها می توانید با کمترین تجربه با ریسک پایین سرمایه گذاری کرده و در اکثر مواقع سود های قابل توجه بدست آورید. چه چیزی بهتر از اینکه تازه وارد باشید و مانند یک حرفه ای سود بدست آورید و سرمایه خود را افزایش دهید! اگر تصمیم جدی گرفته اید تا به این بازار که پتانسیل بسیار خوبی برای سودآوری دارد وارد شوید حتما کانال سیگنال را در لیست کارهای ابتدایی خود قرار دهید. 

فلزیاب تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

فلزیاب تصویری

فلزیاب ها را در حالت کلی می توان به فلزیاب تصویری و فلزیاب ساده دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. اما نکته اینجاست که کدام یک از فلزیاب ها مناسب خواهند بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت فلزیاب های تصویری و ساده از هر نظر با یکدیگر متفاوت هستند و باید پس از بررسی های دقیق بتوانید ویژگی های فلزیاب مورد نظر را بدانید. فلزیاب های تصویری همانطور که از نام آن پیداست یک تصویر نمایشگر خواهد داشت. البته منظور از صفحه نمایشگر صفحه ای بزرگ نیست و این تصویر بین 4 الی 8 اینچ متغیر می باشد. فلزیاب های تصویری خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری را می توانید در انواع مارک های مختلف مشاهده نمایید که این تفاوت در مارک های دستگاه فلزیاب در نوع کارایی آنها نیز تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل باید در انتخاب و خرید فلزیاب مورد نظر نهایت دقت خود را بکار گرفته باشید. فلزیاب های تصویری پیشرفته ترین نوع فلزیاب ها هستند که در این مدل ها تنها یک دسته و یک صفحه نمایشگر و همچنین یک مدار الکتریکی که بر روی آن مغناطیس جریان دارد به شما تحویل داده خواهد شد و با نصب کردن این موارد بر روی میله و دسته می توانید از آن استفاده نمایید.

 

ویژگی های فلزیاب تصویری

بسیاری این سوال را دارند که فلزیاب تصویری چه تفاوت هایی با فلزیاب های دستی و معمولی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: فلزیاب تصویری به دلیل اینکه تمامی موارد را می تواند بر روی صفحه نمایشگر خود به تصویر بکشد بسیار حرفه ای تر از فلزیاب های معمولی خواهد بود و به همین دلیل نیز از جمله پرفروش ترین ها به شمار می رود. باید توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند در سریع ترین زمان از آن استفاده نمایند. استفاده کردن از فلزیاب تصویری نیاز به علم خاصی نداشته و تنها با چرخاندن آن در محل مورد نظر می توانید محل فلز را بیابید. یکی از مهمترین ویژگی های فلزیاب های تصویری را می توان امکان تشخیص کوچکترین ذره فلزی دانست. چرا که این دستگاه می تواند ریز و کوچک ترین قطعه فلزی را به درستی تشخیص داده و محل دقیق آن را بدون هیچ گونه اشتباهی اعلام نماید. برخی از فلزیاب های تصویری تصویری مجازی از فضا را به شما ارائه می دهند و برخی مدل های آن به صورت لکه رنگ هستند که از جمله مهمترین مزیت های این دستگاه ها می توان به نمایش دادن انواع اقسام فلزات اشاره نمود. به این معنی که علاوه بر اینکه می تواند نوع جنس فلز را معلوم نماید خواهد توانست چندین فلزی که در کنار هم قرار گرفته اند را با ذکر اندازه و جنس و همچنین تعداد دقیق برایتان ارائه نماید. استفاده کردن از این نوع فلزیاب ها به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

دستگاه طلایاب چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارد؟

 

دستگاه طلایاب را می توان از جمله مهمترین ابزارآلاتی دانست که بسیاری از آن استفاده می کنند. چرا که دستگاه های طلایاب مزایای بسیاری داشته و به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. توجه کنید که استفاده کردن از دستگاه های طلایاب ساده بوده و تنها کافی است آن را در دست داشته باشید. همانطورکه از نام آن پیداست این دستگاه به جهت یافتن و کشف طلا مورد استفاده قرار می گیرد و این توانایی را دارد که بتواند کوچکترین طلا را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز می توان آن را با دقت ترین دستگاه در تشخیص این مورد دانست. چرا که برخی مدل های پیشرفته دستگاه طلایاب می تواند محل دقیق و همچنین اندازه دقیق طلا را مجسم نموده و به شما اعلام نماید. این دستگاه ها در انواع اندازه های مختلف و همچنین مدل های متفاوتی عرضه شده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این دستگاه در زمانی که آن را خریداری می کنید به صورت جدا از هم خواهد بود و پس از باز کردن آن باید تمامی قطعات را به یکدیگر متصل نمایید. دفترچه راهنمای دستگاه می تواند شما را در این مسیر کمک نماید که حتما آن را به صورت صحیح وصل نمایید. چرا که کوچکترین اشتباه می تواند سبب اختلال در عملکرد طلایاب شود.

دستگاه طلایاب ویژگی های بسیاری دارد که آن را برای استفاده با ارزش تر می کند. از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به کم وزن بودن آن اشاره نمود. البته با اینکه نمی توان وزن دقیقی برای این دستگاه به دلیل تنوع مدلی آن در نظر گرفت اما در حالت کلی باید گفت که دستگاه طلایاب وزن ایده آلی داشته و به راحتی امکان حمل آن وجود دارد. به همین دلیل نیز توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. یکی دیگر از ویژگی های مدل های پیشرفته تر دستگاه های فلزیاب را می توان تشخیص محل دقیق طلا دانست. به گونه ای که می تواند بدون یک سانتی متر اشتباه محل دقیق آن را مشخص نماید. چرا که گرفتن فرکانس در دستگاه های پیشرفته با سایر دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و می تواند به خوبی محل دقیق فرکانس را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز از دستگاه طلایاب در مراکز متعددی استفاده می شود. البته مهمترین استفاده این دستگاه دولتی خواهد بود. چرا که از آن جهت کشف معادن طلا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که بی شک می تواند بهترین و کم هزینه ترین راه باشد. اما بسیاری این دستگاه را جهت دفینه یابی استفاده می نمایند و طلایاب در این مسیر کمک بسزایی برای بسیاری از این افراد داشته است. توجه داشته باشید که با خرید دستگاه طلایاب می توانید کوچکترین فلزی که جنس آن از طلا باشد را تشخیص دهید. البته خرید آن می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. قابلیت استفاده از آن در خانه نیز وجود داشته و می توانید طلای گم شده خود را به سادگی بیابید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://metaldetectortiwa.ir/

 

سه شنبه 30 مهر 1398برچسب:, :: 14:20 :: نويسنده : مدیر

ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99 : دانشگاه های غیر انتفاعی جزو دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنید .

  دانشگاه های غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنید . اما طبق شهریه هایی که در جریان هستیم ؛ شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی خیلی زیاد نباشد و تقریبا قابل قبول است . توجه داشته باشید که امکانات آموزشی دانشگاه های غیر انتفاعی در سطح نسبتا خوبی است . هر چند که نسبت به نوع و قدمت مرکز آموزشی امکانات آن نیز متفاوت است . معمولا در دانشگاه های غیرانتفاعی در صورت داشتن خوابگاه به صورت خودگردان است . توجه : مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و در تمام مراکز کشور معتبر است .

دانشگاه های برتر غیرانتفاعی در سال 98 - 99

از جمله دانشگاه های برتر غیرانتفاعی شامل دانشگاه سوره، دماوند، پارس، اصفهان، شیراز، جهاد کرمانشاه و … که می توانیم برای شما دوستان عزیز ذکر نماییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ..

ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی 98 - 99

پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و یا همان کاردانی به کارشناسی برای ورودی ترم بهمن از 16 اسفند 98 آغاز و تا 23 اسفند ادامه داشته باشد . . متقاضیان می توانند جهت ثبت نام بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ...

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98-99

طبق آمارها متقاضیان ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های گذشته رو به افزایش است و یکی از دلایل اصلی افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها بصورت بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است .

دانشگاه غیرانتفاعی ، شهریه ، پذیرش و اعتبار مدرک در سال 98

توجه داشته باشید که حتی اگر در کنکور سراسری ثبت نام نکرده نباشید و یا در جلسه کنکور حضور نداشته باشید نیز براساس سوابق تحصیلی می توانید وارد دانشگاه شوید . این شیوه پذیرش برای خیلی از داوطلبان که زمان و یا حوصله کافی برای مطالعه دورس امتحانی و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند بسیار مناسب خواهد بود . بهتر است بدانید که در مدرک فارغ التحصیلی شما این مسئله درج نخواهد شد که داوطلب مدرک خود را به صورت بدون کنکور دریافت نموده است . از دیگر مزایای خیلی خوب دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه بصورت بدون کنکور است .  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 - 99

همانطور که در ابتدای این مطلب آماده است دانشگاه های غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرند . که برای ثبت نام ترم مهرماه باید همزمان با انتخاب رشته سراسری از میان لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی موجود در دفترچه انتخاب رشته سراسری کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایید که حداکثر تا 150 انتخاب می توانید داشته باشید . پیش بینی می شود انتخاب رشته سراسری 99 همچون سال های اخیر در نیمه دوم مرداد باشد که داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی برای ورودی بهمن 99 ماه باید در تاریخ مقرر شده از سوی این دانشگاه و از طریق سایت سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام نمایند. که معمولا از آبان ماه تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 98 - 99

تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 97

توجه داشته باشید که در پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مطابقت رشته انتخابی با عنوان مدرک تحصیلی شما ملاک نیست و تنها تاثیر سوابق تحصیلی در رشته های غیر مرتبط کمتر است .   تمامی داوطلبان شرکت کننده در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای سال تحصیلی 98-99 باید گواهی مقطع پیش دانشگاهی و یا دیپلم خود را حداکثر تا پایان شهریور 98 دریافت نمایند. البته قابل ذکر است که دارندگان مدرک دیپلم فنی تنها مجاز به انتخاب کدرشته محل های دوره کاردانی می باشند. همچنین دارندگان مدرک کاردانی در رشته های با طرح نیروی انسانی می بایست تا پایان شهریور 98 طرح خود را به پایان برسانند, تا بتوانند در مهرماه در کلاس های بدون کنکور غیر انتفاعی شرکت نمایند.   مشاوره تحصیلی مرکز مشاور گروپ شما می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی در رابطه با لیست رشته ها, مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی, پیام نور, علمی کاربردی و نحوه ثبت نام در این رشته ها و یا سوالات خود را در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق شماره گیری 9099071614 و 9092301613 با تلفن ثابت و بدون کدگیری از مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ بپرسید و پاسخ مورد نظرتان را دریافت نمایید.

چهار شنبه 24 مهر 1398برچسب:, :: 12:22 :: نويسنده : مدیر

 

مصاحبه های چند بعدی و پیشرفته برای مشاغل خاص

مهارت مصاحبه های چند لایه

مصاحبه

 

مصاحبه چیست؟

مصاحبه، گفتگوی میان دو یا چند نفر (حداقل مصاحبه‌کننده و مصاحبه‌شونده) که در آن پرسش‌هایی توسط مصاحبه‌کننده از مصاحبه‌شونده پرسیده می‌شود. مصاحبه، اصل و قاعده روزنامه‌نگاری و رسانه می‌باشد اما در موقعیت‌های دیگر نیز کاربرد دارد.

مصاحبه چند نوع دارد:

چگونه مصاحبه کنیم ؟

و در جلسات استخدام چه مدل سوالاتی بپرسیم ؟

چگونه زوایای پنهان و مورد نیاز شغل را در فرد کشف کنیم؟

مصاحبه‌ها موضوع یک تنش در سیاست‌های ما هستند. از یک سو، مصاحبه‌ها می‌توانند در منابعی معتبر (مثلاً نیویورک تایمز یا بی‌بی‌سی نیوز) منتشر بشوند. از سوی

دیگر، محتوای مصاحبه‌ها مستقیماً از مصاحبه‌شونده می‌آید و فرد مصاحبه‌شونده می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید. در این تقابل، گاهی تشخیص این که مصاحبه‌ها در چه

حد معتبر هستند و تا چه اندازه با سیاست‌های ویکی‌پدیا در مورد منابع سازگار هستند دشوار می‌شود. آیا از آن‌ها باید به عنوان یک منبع اولیه استفاده کرد یا منبع ثانویه؟

آیا می‌توان آن‌ها را منبعی معتبر دانست یا نه؟ این انشا به همین موضوعات می‌پرداز

 

یکی دیگر از مهم ترین مهارت های نرم، توانایی حل مسئله است که در این مطلب به اهمیت آن و گام های موثر در حل مسئله خواهیم پرداخت.

اگر از افراد در محیط کاری بپرسید آیا مهارت حل مسئله بخشی از فعالیت آنها در محل کار می باشد قطعا پاسخ ” بله” خواهند داد اما چگونه اکثر افراد در حل مسائل آموزش دیده اند؟
ما می دانیم این مهارت یک عنصر مهم در کار است، اما آیا می دانیم که چگونه می توان آن را به طور موثر به کار برد؟

چگونه می توان مهارت حل مسئله را به طور موثر به کار برد؟

افراد هنگامی که با مشکلی مواجه می شوند دچار ترس و ناراحتی شده و آرزو می کنند که مشکل به خودی خود از بین برود، احساس می کنند که باید پاسخی بیابند و آن تنها پاسخ درست باشد و یا به دنبال کسی می گردند که به خاطر وجود مشکل او را سرزنش کنند. این خود نشانه یک مشکل است اما باید این حقیقت را قبول کرد که همیشه مشکل وجود دارد.
دو دلیل وجود دارد که ما مشکل را به عنوان یک مشکل مشاهده می کنیم: یک اینکه مسئله ای وجود دارد که باید حل شود و ما مطمئن نیستیم که چگونه راه حل را پیدا کنیم و دوم آن که در انتخاب بهترین راه حل درگیری هایی وجود دارد که اکثر ما تمایل داریم از آن دوری کنیم و احساس خوبی در برخورد با مسائل نداریم و احساس می کنیم اتفاق بدی خواهد افتاد. هدف یک فرآیند حل مسئله خوب این است که ما و سازمان ما بیشتر به سمت سازگاری دوستانه و تعارض صالح برود.
نکته مهم در مورد مشکلات و درگیری ها این است که آن ها همه جا اتفاق می افتند و این فرصت ها برای بهبود سیستم و روابط است و آن ها در واقع اطلاعاتی را ارائه می دهند که می توانیم برای رفع نیازهای کاری و کارایی بهتر انجام دهیم. اگر با این دیدگاه به مشکلات نگاه کنیم از وجود آن ها خوشحال می شویم.
از آن جایی که همه ی افراد به طور ذاتی دارای مهارت حل مسئله می باشند بزرگترین چالش، غلبه بر تمایل به پیدا کردن راه حل سریع و آنی می باشد. بهتر است این طور بیان کرد که رایج ترین اشتباه در حل مسئله، تلاش برای پیدا کردن یک راه حل است، زیرا فرد تلاش می کند راه حل را در ابتدای فرآیند قرار دهد، اما آنچه ما نیاز داریم یک راه حل در پایان روند است.

در اینجا پنج گام موثر برای حل مسئله یا مشکل ارائه شده است:

۱- شناسایی مشکل

مشکل را به طور واضح و شفاف بیان کنید به یاد داشته باشید که افراد مختلف ممکن است دیدگاه های متفاوتی از مسائل داشته باشند.

۲- درک منافع همه افراد

این یک مرحله حیاتی است که معمولا نادیده گرفته می شود علایق نیازمندی هایی هستند که شما با هر راه حل خاصی از آن لذت می برید. ما معمولا منافع واقعی خود را نادیده می گیریم چون به یک راه حل خاص متصل می شویم.
بهترین راه این است که منافع همه در نظر گرفته شود. این زمان برای شنیدن فعال است پس اختلافات را کنار گذاشته و به قصد فهمیدن به یکدیگر گوش دهید.

۳- لیست راه حل های ممکن

اکنون زمان مناسبی برای برخی از طوفان های فکری است. خلاق باشید و راه حل های جدیدی برای حل مسائل ارائه دهید.

۴- مکتوب کنید

تنها به حافظه خود تکیه نکنید، نوشتن به شما کمک خواهد کرد به تمام جزئیات و مفاهیم فکر کنید.

۵- ارزیابی و انتخاب بهترین گزینه

لیست تان را دوباره بازبینی کرده و منافع خود را صادقانه مشخص کنید. سپس گزینه های موجود را بررسی و ارزیابی و بهترین گزینه برای دستیابی به هدف مورد نظر را انتخاب کنید.
داشتن مهارت حل مسئله موثر، نیاز به زمان و توجه بیشتری دارد.

کار کردن با این فرآیند یک تمرین دقیق خطی نیست. شما ممکن است مجبور شوید برای حل مسئله به یک مرحله قبل مراجعه کنید به عنوان مثال اگر در انتخاب یک گزینه شک و تردید دارید باید در مورد اهداف و منافع خود دوباره فکر کنید.
این روش را می توان در یک گروه بزرگ، بین دو نفر یا یک نفر که با تصمیم گیری دشواری مواجه شده اند مورد استفاده قرار داد. هر چقدر مسئله مشکل تر و مهم تر باشد ضروری است از یک فرآیند منظم استفاده شود.
اگر ابتدا احساس ناخوشایند و ناراحت کننده ای به شما دست می دهد نگران نباشید. شما فرصت زیادی برای تمرین دارید.

 

 

معماهایی برای یک مصاحبه حرفه ای

 
معما
اول
قاتلی که محکوم به مرگ شده باید یکی از این سه اتاق را انتخاب کند:در اتاق اول آتش شعله می کشد، اتاق دوم پر از قاتل با تفنگ های پر است و در اتاق سوم یک گله شیر ها وجود دارد که سه سال است چیزی نخورده اند.
سوال:کدام یک از این اتاق ها امن تر است؟
 
 
 

۲.

استادانی که اشیای یادگاری درست می کنند، می توانند یک قایق را در بطری جای دهند.
سوال: می توانید راهی برای قرار دادن یک خیار در بطری پیدا کنید؟ بدون اینکه خیار را ببرید یا بطری را بشکنید؟
 
 
 

۳.

هنگام صبحانه، حلقه دختر داخل فنجان پر از قهوه افتاد. اما خشک ماند.
سوال:چطور چنین چیزی ممکن است؟
 
 
 

۴.

سوال:کجاست که رودخانه هایش بدون آب، شهر هایش بدون ساختمان و جنگل هایش بدون درخت هستند؟
 
 
 

۵.

سوال:آن چیست که دو دفعه اول به رایگان هرکس داده می شود، ولی دفعه سوم باید پول آن را بدهید؟
 
 
 

۶.

۳۰ را به نیم تقسیم کنید و ۱۰ را به آن اضافه کنید.

سوال:جواب چند می شود؟

 
 
 

۷٫

پادشاه به دخترانش گفت که هرکدام سه قوری یکسان را با یک مقدار آب پر کنند و همزمان روی اجاق بگذارند. آب کتری هرکس سریع تر به جوش بیاید، شوهرش وارث پادشاه خواهد بود. قوری کوچکترین دختر که اصلا نمی خواست ازدواج کند زودتر از همه جوش آمد.
سوال:چرا؟
 
 
 

۸.

در ترکیه بسیاری از کفاشان به رایگان کفش رهگذران را تمیز می کنند. اما اگر این کار را کنند رهگذران مجبورند به آن ها پول بدهند.
 
سوال:چرا؟
 
 
 

۹.

متعلق به شماست اما اطرافیانتان بیشتر از شما از آن استفاده می کنند .
سوال:آن چسیت؟
 
 
 

۱۰.

جیمز سه روز در بیمارستان بوده است. او نه بیمار بود نه صدمه دیده بود، با این حال بعد از مرخص شدن از بیمارستان باید او را حمل می کردند.
 
سوال:چرا؟
 
 
 
جواب معماهای بالا:
پاسخ سوال ۱:
اتاق پر از شیر، چون شیر ها مدت ها پیش از گرسنگی مرده اند.پاسخ سوال ۲:
وقتی خیار هنوز خیلی کوچک است بدون اینکه آن را از ساقه جدا کنیم، داخل بطری قرار می دهیم و می گذاریم در بطری رشد کند و بزرگ شود.پاسخ سوال ۳:
حلقه در پودر قهوه افتاده که خشک بوده استپاسخ سوال ۴:
نقشه جهان
پاسخ سوال ۵:
دندان
پاسخ سوال ۶:
۷۰٫ معمولا افراد با این روش حساب می کنند:۳۰:۲ + ۱۰ = ۲۵٫ اما در اصل ۳۰ تقسیم بر نیم، دو برابر می شود:۳۰ * ۲ + ۱۰پاسخ سوال ۷:
دو دختر بزرگتر در کتری هایشان را مدام برمی داشتند که چک کنند جوش آمده با نه، به همین دلیل زمان بیشتری طول کشیده تا آب کتریشان جوش بیاید.
پاسخ سوال ۸:
آن ها یک کفش را رایگان تمیز می کنند و برای اینکه احمقانه به نظر نرسد، عابران مجبور می شوند پول بدهند تا کفش دیگرشان را هم تمیز کنند.
پاسخ سوال ۹:
اسم شما
پاسخ سوال ۱۰:
جیمز تازه در بیمارستان به دنیا آمده است.

سه اصل مهم و زمینه ساز خلاقیت را بدانیم:

اصل اول: ایده های جدید از عناصر قدیمی ساخته می شوند.

یک ایده جدید، می تواند یک نظریه جدید، یک محصول جدید، یک راه حل جدید برای یک مساله و یا یک مفهوم جدید برای یک اثر هنری باشد. ارائه یک موضوع جدید، یعنی خلق یک مسئله متمایز و خاص. نکته کاربردی اینجا این است که برای خلاق بودن باید آمادگی انحراف از سنت ها و روزمرگی ها را داشته باشیم.

اما ایده های جدید از کجا می آیند؟ جواب این است: ایده های جدید در واقع همان ایده های قدیمی هستند که ترکیب و ترتیبی جدید یافته اند.

چگونه ما از ایده های قدیمی، ایده های جدید می سازیم؟ واقعیت این است که ایده ها از عناصری تشکیل شده اند و ما دنبال ترکیب های جدیدی می گردیم که با پیوند دادن ایده های مختلف به هم، حذف بعضی عناصر و جایگزین کردن آن هابا عناصری دیگر، به دست می آیند.

اصل دوم: همه ایده های جدید هم سنگ نیستند.

خلاقیت فقط خلق ایده های جدید نیست؛ خلاقیت ارزشمند، خلق ایده های جدید و مفید است.

خلاقیت را می توان به دو نوع: کاربردی و هنری تقسیم کرد. خلاقیت هنری شامل: خلاقیت در آثار هنری و بیان احساس هنرمند از راه قالب های مختلف هنری است.

خلاقیت کاربردی برای مثال طراحی یک محصول یا ارائه یک نظریه علمی، دو مرحله دارد: اول ایده سازی، دوم ایده سنجی.

اصل سوم: خلاقیت با توانایی ارتباط برقرار کردن بین مسائل مختلف تقویت می شود.

ذخیره اطلاعاتی ما، منبع عناصر سازنده ایده های جدید ما را تشکیل می دهد اما نباید فراموش کرد که گاهی ایده های سودمند از منابع غیر منتظره می آیند.بنابراین اگر می خواهیم خلاق باشیم، باید خود را برای کشف روابط بین مسائل مختلف و حتی شاید به ظاهر کاملاً بی ربط، آماده کنیم.

سرفصلهای مصاحبه

مصاحبه چیست و چه کاربردی دارد

ویزگی مصاحبه کنندگان حرفه ای

مصاحبه با بازجویی چه تفاوتهایی دارد

حفاظت کلام و حفاظت گفتار در مصاحبه

آزمون ها در مصاحبه

اقدامات پیش از مصاحبه

اقدامات در حین مصاحبه

اقدامات پس از پایان مصاحبه

ترفندها و تکنیکهای مذاکره و….

#آموزش_بدون-پاورپوینت  …….

 

 

منابع این کارگاه تخصصی  :

Itule Bruce D.& Douglas A.Anderson.(2003).News Writing and Reporting. (6th.ed)Mc Garow-Hill companies.Inc.

Chip Scanlan.Poynter Online – The Power of Listening.htm
Chip Scanlan.Poynter Online – The Power of Good Questions.htm
Poynter Online – The Art of Asking Questions.htm
Bob steele. Poynter Online – Interview Techniques.htm
Bob steele.Poynter Online – Interviewing The Ignored Skill.htm

Adams,Sally.(2001)With Wynford Hicks”Interviewing For journalist” Routlege.

The art of news interviewing–part 1–Beginning Reporting.htm
The art of news interviewing–part2–Beginning Reporting.htm
Chip Scanlan.Poynter Online – Tools of the Trade The Question.htm
Chip Scanlan.Poynter Online – The Way We Ask.htm

 

هزینه سرمایه گذاری :

هزینه این دوره اموزشی هشت میلیون و پانصد هزار ریال می باشد و با ظرفیت  محدود خواهد بود و اولویت با زمان ثبت نام  خواهد بود

 

محل و زمان برگزاری:

 

تهران  شرکت کنترل علوم و فنون و عددی موسسه مطالعات راهبردی خاورمیانه و  با همکاری مجتمع فنی علوی و کانون مدیریت مهندسی ایران برگزار خواهد شد.

از ساعت ۸٫۳۰ الی ۴٫۳۰

 

  • آدرس :

    تهران، ولی عصر، بالاتر از چهارراه زرتشت، ک. نوربخش، پ. ۱۲، ط. چهارم

تلفن :
۸۸۹۳۹۷۳۰ 
۸۸۹۳۹۷۵۴ 
۸۸۹۳۸۹۴۲ 
۸۸۹۳۹۲۵۸
  • وب سایت :
    www.alaviiran.com

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

پنج شنبه 18 مهر 1398برچسب:, :: 9:24 :: نويسنده : مدیر

 

مصاحبه های چند بعدی و پیشرفته برای مشاغل خاص

مهارت مصاحبه های چند لایه

مصاحبه

 

مصاحبه چیست؟

مصاحبه، گفتگوی میان دو یا چند نفر (حداقل مصاحبه‌کننده و مصاحبه‌شونده) که در آن پرسش‌هایی توسط مصاحبه‌کننده از مصاحبه‌شونده پرسیده می‌شود. مصاحبه، اصل و قاعده روزنامه‌نگاری و رسانه می‌باشد اما در موقعیت‌های دیگر نیز کاربرد دارد.

مصاحبه چند نوع دارد:

چگونه مصاحبه کنیم ؟

و در جلسات استخدام چه مدل سوالاتی بپرسیم ؟

چگونه زوایای پنهان و مورد نیاز شغل را در فرد کشف کنیم؟

مصاحبه‌ها موضوع یک تنش در سیاست‌های ما هستند. از یک سو، مصاحبه‌ها می‌توانند در منابعی معتبر (مثلاً نیویورک تایمز یا بی‌بی‌سی نیوز) منتشر بشوند. از سوی

دیگر، محتوای مصاحبه‌ها مستقیماً از مصاحبه‌شونده می‌آید و فرد مصاحبه‌شونده می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید. در این تقابل، گاهی تشخیص این که مصاحبه‌ها در چه

حد معتبر هستند و تا چه اندازه با سیاست‌های ویکی‌پدیا در مورد منابع سازگار هستند دشوار می‌شود. آیا از آن‌ها باید به عنوان یک منبع اولیه استفاده کرد یا منبع ثانویه؟

آیا می‌توان آن‌ها را منبعی معتبر دانست یا نه؟ این انشا به همین موضوعات می‌پرداز

 

یکی دیگر از مهم ترین مهارت های نرم، توانایی حل مسئله است که در این مطلب به اهمیت آن و گام های موثر در حل مسئله خواهیم پرداخت.

اگر از افراد در محیط کاری بپرسید آیا مهارت حل مسئله بخشی از فعالیت آنها در محل کار می باشد قطعا پاسخ ” بله” خواهند داد اما چگونه اکثر افراد در حل مسائل آموزش دیده اند؟
ما می دانیم این مهارت یک عنصر مهم در کار است، اما آیا می دانیم که چگونه می توان آن را به طور موثر به کار برد؟

چگونه می توان مهارت حل مسئله را به طور موثر به کار برد؟

افراد هنگامی که با مشکلی مواجه می شوند دچار ترس و ناراحتی شده و آرزو می کنند که مشکل به خودی خود از بین برود، احساس می کنند که باید پاسخی بیابند و آن تنها پاسخ درست باشد و یا به دنبال کسی می گردند که به خاطر وجود مشکل او را سرزنش کنند. این خود نشانه یک مشکل است اما باید این حقیقت را قبول کرد که همیشه مشکل وجود دارد.
دو دلیل وجود دارد که ما مشکل را به عنوان یک مشکل مشاهده می کنیم: یک اینکه مسئله ای وجود دارد که باید حل شود و ما مطمئن نیستیم که چگونه راه حل را پیدا کنیم و دوم آن که در انتخاب بهترین راه حل درگیری هایی وجود دارد که اکثر ما تمایل داریم از آن دوری کنیم و احساس خوبی در برخورد با مسائل نداریم و احساس می کنیم اتفاق بدی خواهد افتاد. هدف یک فرآیند حل مسئله خوب این است که ما و سازمان ما بیشتر به سمت سازگاری دوستانه و تعارض صالح برود.
نکته مهم در مورد مشکلات و درگیری ها این است که آن ها همه جا اتفاق می افتند و این فرصت ها برای بهبود سیستم و روابط است و آن ها در واقع اطلاعاتی را ارائه می دهند که می توانیم برای رفع نیازهای کاری و کارایی بهتر انجام دهیم. اگر با این دیدگاه به مشکلات نگاه کنیم از وجود آن ها خوشحال می شویم.
از آن جایی که همه ی افراد به طور ذاتی دارای مهارت حل مسئله می باشند بزرگترین چالش، غلبه بر تمایل به پیدا کردن راه حل سریع و آنی می باشد. بهتر است این طور بیان کرد که رایج ترین اشتباه در حل مسئله، تلاش برای پیدا کردن یک راه حل است، زیرا فرد تلاش می کند راه حل را در ابتدای فرآیند قرار دهد، اما آنچه ما نیاز داریم یک راه حل در پایان روند است.

در اینجا پنج گام موثر برای حل مسئله یا مشکل ارائه شده است:

۱- شناسایی مشکل

مشکل را به طور واضح و شفاف بیان کنید به یاد داشته باشید که افراد مختلف ممکن است دیدگاه های متفاوتی از مسائل داشته باشند.

۲- درک منافع همه افراد

این یک مرحله حیاتی است که معمولا نادیده گرفته می شود علایق نیازمندی هایی هستند که شما با هر راه حل خاصی از آن لذت می برید. ما معمولا منافع واقعی خود را نادیده می گیریم چون به یک راه حل خاص متصل می شویم.
بهترین راه این است که منافع همه در نظر گرفته شود. این زمان برای شنیدن فعال است پس اختلافات را کنار گذاشته و به قصد فهمیدن به یکدیگر گوش دهید.

۳- لیست راه حل های ممکن

اکنون زمان مناسبی برای برخی از طوفان های فکری است. خلاق باشید و راه حل های جدیدی برای حل مسائل ارائه دهید.

۴- مکتوب کنید

تنها به حافظه خود تکیه نکنید، نوشتن به شما کمک خواهد کرد به تمام جزئیات و مفاهیم فکر کنید.

۵- ارزیابی و انتخاب بهترین گزینه

لیست تان را دوباره بازبینی کرده و منافع خود را صادقانه مشخص کنید. سپس گزینه های موجود را بررسی و ارزیابی و بهترین گزینه برای دستیابی به هدف مورد نظر را انتخاب کنید.
داشتن مهارت حل مسئله موثر، نیاز به زمان و توجه بیشتری دارد.

کار کردن با این فرآیند یک تمرین دقیق خطی نیست. شما ممکن است مجبور شوید برای حل مسئله به یک مرحله قبل مراجعه کنید به عنوان مثال اگر در انتخاب یک گزینه شک و تردید دارید باید در مورد اهداف و منافع خود دوباره فکر کنید.
این روش را می توان در یک گروه بزرگ، بین دو نفر یا یک نفر که با تصمیم گیری دشواری مواجه شده اند مورد استفاده قرار داد. هر چقدر مسئله مشکل تر و مهم تر باشد ضروری است از یک فرآیند منظم استفاده شود.
اگر ابتدا احساس ناخوشایند و ناراحت کننده ای به شما دست می دهد نگران نباشید. شما فرصت زیادی برای تمرین دارید.

 

 

معماهایی برای یک مصاحبه حرفه ای

 
معما
اول
قاتلی که محکوم به مرگ شده باید یکی از این سه اتاق را انتخاب کند:در اتاق اول آتش شعله می کشد، اتاق دوم پر از قاتل با تفنگ های پر است و در اتاق سوم یک گله شیر ها وجود دارد که سه سال است چیزی نخورده اند.
سوال:کدام یک از این اتاق ها امن تر است؟
 
 
 

۲.

استادانی که اشیای یادگاری درست می کنند، می توانند یک قایق را در بطری جای دهند.
سوال: می توانید راهی برای قرار دادن یک خیار در بطری پیدا کنید؟ بدون اینکه خیار را ببرید یا بطری را بشکنید؟
 
 
 

۳.

هنگام صبحانه، حلقه دختر داخل فنجان پر از قهوه افتاد. اما خشک ماند.
سوال:چطور چنین چیزی ممکن است؟
 
 
 

۴.

سوال:کجاست که رودخانه هایش بدون آب، شهر هایش بدون ساختمان و جنگل هایش بدون درخت هستند؟
 
 
 

۵.

سوال:آن چیست که دو دفعه اول به رایگان هرکس داده می شود، ولی دفعه سوم باید پول آن را بدهید؟
 
 
 

۶.

۳۰ را به نیم تقسیم کنید و ۱۰ را به آن اضافه کنید.

سوال:جواب چند می شود؟

 
 
 

۷٫

پادشاه به دخترانش گفت که هرکدام سه قوری یکسان را با یک مقدار آب پر کنند و همزمان روی اجاق بگذارند. آب کتری هرکس سریع تر به جوش بیاید، شوهرش وارث پادشاه خواهد بود. قوری کوچکترین دختر که اصلا نمی خواست ازدواج کند زودتر از همه جوش آمد.
سوال:چرا؟
 
 
 

۸.

در ترکیه بسیاری از کفاشان به رایگان کفش رهگذران را تمیز می کنند. اما اگر این کار را کنند رهگذران مجبورند به آن ها پول بدهند.
 
سوال:چرا؟
 
 
 

۹.

متعلق به شماست اما اطرافیانتان بیشتر از شما از آن استفاده می کنند .
سوال:آن چسیت؟
 
 
 

۱۰.

جیمز سه روز در بیمارستان بوده است. او نه بیمار بود نه صدمه دیده بود، با این حال بعد از مرخص شدن از بیمارستان باید او را حمل می کردند.
 
سوال:چرا؟
 
 
 
جواب معماهای بالا:
پاسخ سوال ۱:
اتاق پر از شیر، چون شیر ها مدت ها پیش از گرسنگی مرده اند.پاسخ سوال ۲:
وقتی خیار هنوز خیلی کوچک است بدون اینکه آن را از ساقه جدا کنیم، داخل بطری قرار می دهیم و می گذاریم در بطری رشد کند و بزرگ شود.پاسخ سوال ۳:
حلقه در پودر قهوه افتاده که خشک بوده استپاسخ سوال ۴:
نقشه جهان
پاسخ سوال ۵:
دندان
پاسخ سوال ۶:
۷۰٫ معمولا افراد با این روش حساب می کنند:۳۰:۲ + ۱۰ = ۲۵٫ اما در اصل ۳۰ تقسیم بر نیم، دو برابر می شود:۳۰ * ۲ + ۱۰پاسخ سوال ۷:
دو دختر بزرگتر در کتری هایشان را مدام برمی داشتند که چک کنند جوش آمده با نه، به همین دلیل زمان بیشتری طول کشیده تا آب کتریشان جوش بیاید.
پاسخ سوال ۸:
آن ها یک کفش را رایگان تمیز می کنند و برای اینکه احمقانه به نظر نرسد، عابران مجبور می شوند پول بدهند تا کفش دیگرشان را هم تمیز کنند.
پاسخ سوال ۹:
اسم شما
پاسخ سوال ۱۰:
جیمز تازه در بیمارستان به دنیا آمده است.

سه اصل مهم و زمینه ساز خلاقیت را بدانیم:

اصل اول: ایده های جدید از عناصر قدیمی ساخته می شوند.

یک ایده جدید، می تواند یک نظریه جدید، یک محصول جدید، یک راه حل جدید برای یک مساله و یا یک مفهوم جدید برای یک اثر هنری باشد. ارائه یک موضوع جدید، یعنی خلق یک مسئله متمایز و خاص. نکته کاربردی اینجا این است که برای خلاق بودن باید آمادگی انحراف از سنت ها و روزمرگی ها را داشته باشیم.

اما ایده های جدید از کجا می آیند؟ جواب این است: ایده های جدید در واقع همان ایده های قدیمی هستند که ترکیب و ترتیبی جدید یافته اند.

چگونه ما از ایده های قدیمی، ایده های جدید می سازیم؟ واقعیت این است که ایده ها از عناصری تشکیل شده اند و ما دنبال ترکیب های جدیدی می گردیم که با پیوند دادن ایده های مختلف به هم، حذف بعضی عناصر و جایگزین کردن آن هابا عناصری دیگر، به دست می آیند.

اصل دوم: همه ایده های جدید هم سنگ نیستند.

خلاقیت فقط خلق ایده های جدید نیست؛ خلاقیت ارزشمند، خلق ایده های جدید و مفید است.

خلاقیت را می توان به دو نوع: کاربردی و هنری تقسیم کرد. خلاقیت هنری شامل: خلاقیت در آثار هنری و بیان احساس هنرمند از راه قالب های مختلف هنری است.

خلاقیت کاربردی برای مثال طراحی یک محصول یا ارائه یک نظریه علمی، دو مرحله دارد: اول ایده سازی، دوم ایده سنجی.

اصل سوم: خلاقیت با توانایی ارتباط برقرار کردن بین مسائل مختلف تقویت می شود.

ذخیره اطلاعاتی ما، منبع عناصر سازنده ایده های جدید ما را تشکیل می دهد اما نباید فراموش کرد که گاهی ایده های سودمند از منابع غیر منتظره می آیند.بنابراین اگر می خواهیم خلاق باشیم، باید خود را برای کشف روابط بین مسائل مختلف و حتی شاید به ظاهر کاملاً بی ربط، آماده کنیم.

سرفصلهای مصاحبه

مصاحبه چیست و چه کاربردی دارد

ویزگی مصاحبه کنندگان حرفه ای

مصاحبه با بازجویی چه تفاوتهایی دارد

حفاظت کلام و حفاظت گفتار در مصاحبه

آزمون ها در مصاحبه

اقدامات پیش از مصاحبه

اقدامات در حین مصاحبه

اقدامات پس از پایان مصاحبه

ترفندها و تکنیکهای مذاکره و….

#آموزش_بدون-پاورپوینت  …….

 

 

منابع این کارگاه تخصصی  :

Itule Bruce D.& Douglas A.Anderson.(2003).News Writing and Reporting. (6th.ed)Mc Garow-Hill companies.Inc.

Chip Scanlan.Poynter Online – The Power of Listening.htm
Chip Scanlan.Poynter Online – The Power of Good Questions.htm
Poynter Online – The Art of Asking Questions.htm
Bob steele. Poynter Online – Interview Techniques.htm
Bob steele.Poynter Online – Interviewing The Ignored Skill.htm

Adams,Sally.(2001)With Wynford Hicks”Interviewing For journalist” Routlege.

The art of news interviewing–part 1–Beginning Reporting.htm
The art of news interviewing–part2–Beginning Reporting.htm
Chip Scanlan.Poynter Online – Tools of the Trade The Question.htm
Chip Scanlan.Poynter Online – The Way We Ask.htm

 

هزینه سرمایه گذاری :

هزینه این دوره اموزشی هشت میلیون و پانصد هزار ریال می باشد و با ظرفیت  محدود خواهد بود و اولویت با زمان ثبت نام  خواهد بود

 

محل و زمان برگزاری:

 

تهران  شرکت کنترل علوم و فنون و عددی موسسه مطالعات راهبردی خاورمیانه و  با همکاری مجتمع فنی علوی و کانون مدیریت مهندسی ایران برگزار خواهد شد.

از ساعت ۸٫۳۰ الی ۴٫۳۰

 

  • آدرس :

    تهران، ولی عصر، بالاتر از چهارراه زرتشت، ک. نوربخش، پ. ۱۲، ط. چهارم

تلفن :
۸۸۹۳۹۷۳۰ 
۸۸۹۳۹۷۵۴ 
۸۸۹۳۸۹۴۲ 
۸۸۹۳۹۲۵۸
  • وب سایت :
    www.alaviiran.com

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

پنج شنبه 18 مهر 1398برچسب:, :: 9:4 :: نويسنده : مدیر

منبع : کولانت تراش

کولانت تراش

کاربردهای کولانت تراش

در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.

روغن آب صابون محصولی ست که قابل اختلاط با آب بوده و با تشکیل امولوسیون روغن در آب و ایجاد شرایط صابونی به جهت فرایند روان کاری و خنک کاری مورد استفاده قرار می گیرد.
از مهمترین ویژگی های کولانت تراش می توان به غیر صابونی بودن آن و در نتیجه شفافیت محصول اشاره کرد که باعث راحتی دید اپراتور در حین عملیات ماشین کاری میگردد.
شاید بپرسید فرق کولانت تراش ( آب تراش ) با روغن آب صابون چیست؟ هر سه مورد یک محصول میباشند که در صنعت با عناوین مختلف معرفی شده اند یعنی روغن آب صابون یا آب صابون تراشکاری با روغن حل شونده و روغن Z1 هر سه اسم های مختلف یک محصول می باشد و به دلیل اینکه افراد با اسم های مختلف دنبال این محصولات می گردند مجبور شده ایم نام هر چهار تا را در سایت ذکر نماییم.
عموما آب صابون تراشکاری یا روغن Z1 پس از مدتی استفاده دچاره پدیده ریزش PH گردیده و رشد باکتری در داخل مخزن امولوسیون شروع خواهد شد که در این زمان با اضافه کردن مقدار مناسبی از محلول آنتی باکتریال و بالانس مجدد PH ، روند رشد باکتری و فساد محصول به تاخیر افتاده و امولوسیون یا همان روغن حل شونده عمر طولانی تری خواهد داشت.

مزایای کولانت تراش

خاصیت ضد زنگ زدگی
تشکیل امولسیون پایدار
قابلیت روان کنندگی عالی
امولسیونی پایدار
خاصیت ممانعت از خوردگی
خاصیت روان کنندگی عالی
خاصیت ضد کف
ضد خوردگی
خاصیت خنک کنندگی بالا
خاصیت ضد زنگ زدگی

مجموعه دلفین شیمی با تهیه فرمولاسیون جدید خود، محصولی ارائه داده که حتی در آب های سخت بدون نیاز به صرف هزینه و تهیه دستگاه تصفیه ، قابل اختلاط با آب بوده و تشکیل امولوسیون پایدار و با کیفیتی را میدهد.

یک شنبه 14 مهر 1398برچسب:, :: 10:19 :: نويسنده : مدیر

چهارنکته طلایی که برای ترجمه مقاله تخصصی باید رعایت شود!

 

ایراکا (مرجع ترجمه مقاله و ویرایش مقاله دانشگاهیان)، ترجمه مقالات شما را به صورت تضمینی در سطح معتبرترین مجلات بین المللی بر عهده میگیرد. کافی است در وب سایت Iraca.ir، ترجمه مقاله یا ویرایش مقاله را انتخاب و فایل خود را برای ما ارسال کنید تا پیش فاکتور سریعا برای شما ایمیل شود.

 

خلاصه:

ترجمه مقاله و همچنین ویرایش مقاله با دانستن یک زبان، دو مقوله‌ی جدا از هم هستند. تسلط بر زبان انگلیسی توانایی ما برای ترجمه مقاله‌ ISI یا حتی ترجمه از فارسی به انگلیسی را تضمین نمی‌کند. ترجمه یک مهارت است و با تمرین و جمع‌آوری اطلاعات مناسب می‌توانیم در آن پیشرفت کنیم و کیفیت ترجمه‌هایمان را بالا ببریم. برای ترجمه مقاله و ترجمه مقاله برای ژورنال‌های ISI نیاز به مهارت و دانش داریم و این ۱۰ نکته طلایی می‌تواند شروع خوبی برای یادگیری و ارتقا سطح ترجمه‌هایمان باشد، یا حتی اگر خواستید ترجمه این مقالات را به موسسه ای سفارش دهید، نکات زیر را به خاطر داشته باشید.

کلمات کلیدی: ترجمه، ترجمه مقاله، ترجمه مقاله ISI، تضمین کیفیت ترجمه

 

۱) باید زبان مبدا را به خوبی بلد باشید.

شاید این مورد بیش از حد واضح باشد؛ اما توانایی صحبت کردن یک زبان برابر با دانستن سطوح مختلف آن برای ترجمه مقاله نیست. حتما شما هم در اینترنت عکس‌های منو‌ها و تابلوهایی را دیده‌اید که با ترجمه دست و پا شکسته و اشتباه‌شان موجب خنده همه شده‌اند، برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلاتی در ترجمه مقاله‌های تخصصی باید به خوبی به زیر و بم اصطلاحات آن رشته وارد باشید. توجه داشته باشید که نویسنده‌های مقاله‌های ژورنالی و ISI، قشر تحصیل کرده با توانایی‌های زبانی سطح بالای زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری هستند. یک مترجم باید به همان اندازه به زبان انگلیسی مسلط باشد و زبان سطح بالا و دانشگاهی را بشناسد و بفهمد تا بتواند ترجمه مقاله ISI انجام دهد.

یک مترجم قوی، زبان مبدا را مانند زبان مادری خود باید بشناسد

به علاوه ترجمه شما باید روان و خوانا باشد و در زبان مقصد خوش ساخت جلوه کند. کیفیت ترجمه‌ی شما مستقیما تحت تاثیر تسلط هرچه بیشتر به زبان مبدا و مقصد است.

 

۲) به دستور زبان، علائم نگارشی و ساختار جمله‌ها مسلط باشید.

حتی اگر در زبان مادری خود با این موارد مشکل دارید، برای تولید ترجمه قابل قبولی از یک مقاله و تضمین کیفیت ترجمه خود، باید اطلاعات خود را از دستور زبان، علائم نگارشی و ساختار جمله هم در زبان مبدا و هم در زبان مقصد بالا ببرید.

اطلاعات شما باید از علائم نگارشی هم به زبان مبدا و هم به زبان مقصد کامل باشد

از ساختار جمله‌های مقاله در ترجمه مقاله خودتان تقلید نکنید. ترجمه‌های خوب را بررسی کنید، هنگام خواندن متن زبان اصلی به علائم نگارشی و ساختار جمله‌ها دقت کنید و یاد بگیرید که یک ترجمه‌ی حرفه‌ای هرکدام از ساختار‌ها را چگونه به زبان مادری شما برمی‌گردانند.

 

۳) برای ترجمه مقاله، از نرم افزار‌ها کمک بگیرید اما فقط زمانی که درمانده شدید!

استفاده از نرم‌افزارهای ترجمه همیشه بد نیست

همه‌ی ما با گوگل ترنسلیت و بلایی که به اسم ترجمه سر متن‌ها می‌آورد آشنا هستیم؛ اما این به این معنی نیست که نرم افزار‌های ترجمهنمی‌توانند به ما کمک کنند. وقتی خیلی گیج شده‌ایم یا با تعداد زیادی کلمه تخصصی روبرو هستیم، می‌توانیم از جمله‌های دست و پا شکسته ترجمه شده در نرم افزارها کمک بگیریم و انرژی‌مان را صرف نوشتن جمله‌های بهتر کنیم. شاید دیدن همان ترجمه اشتباه و بی‌کیفیت ذهن ما را از گیجی در بیاورد و برای ترجمه‌ی بهتر کمک‌مان کند.

 

۴) مراقب لحن نوشتن تان باشید.

سعی کنید متوجه لحن متن اصلی و ترجمه تان باشید. مقاله‌های ژورنالی لحن علمی و خشکی دارند و از حکم صادر کردن پرهیز می‌کنند. در ترجمه مقاله باید این مورد را رعایت کنید و در عین حال طوری بنویسید که نوشته‌تان به نظر خواننده ماشینی و عجیب نیاید. برای بهتر شدن لحن نوشته‌های خودتان هیچ چیز مانند خواندن متن‌های درجه یک در زبان فارسی کمک‌تان نمی‌کند. حتی روزنامه خواندن هم اینجا به کمک مترجم‌ها می‌آید زیرا ذهن‌مان را با ساختار‌های رسمی و خشک زبان خودمان آشنا می‌کند.

 

همچنین شما اگر یک مترجم درجه یک فارسی به انگلیسی و یا ویراستار تخصصی هستید میتوانید صفحه استخدام مترجم ایراکا را مشاهده فرمایید.

چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:, :: 19:12 :: نويسنده : مدیر
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نمونه پایان نامه - دانلود متن کامل با فرمت ورد و آدرس postao.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: